„Od momentu ogłoszenia założeń reformy zwracaliśmy uwagę na problem drastycznie zmniejszonych szans ponad 720 tys. młodych ludzi na dostanie się do wymarzonych szkół i klas o wybranym profilu”
„Od momentu ogłoszenia założeń reformy zwracaliśmy uwagę na problem drastycznie zmniejszonych szans ponad 720 tys. młodych ludzi na dostanie się do wymarzonych szkół i klas o wybranym profilu”
Często można spotkać się z pytaniami czy osiemnastolatek może: sam sobie napisać usprawiedliwienie, przyjść na własną wywiadówkę, opuszczać teren szkoły w czasie przerw?
Wszystko zależy od tego w jakim kontekście użyto słów dwujęzyczna szkoła podstawowa. Prawo oświatowe reguluje dokładnie problematykę szkoły z odziałem lub oddziałami dwujęzycznymi.
Jak pokazują badania tradycyjny wykład jest najgorszą metodą przekazywania wiedzy biorąc pod uwagę skuteczność jej przekazywania. Niewiele bardziej skuteczna jest samodzielna nauka. Jak w takim razie przekazywać wiedzę, aby jak najwięcej zostało w głowie.
Dość częstym problemem z jakim spotykamy się w szkołach niepublicznych jest dostęp do informacji np. wysokość czesnego, wyniki egzaminów, itp. Pomocne w takiej sytuacji może okazać się powołanie się na ustawowy obowiązek udzielania informacji publicznej - ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.).
Strona 2 z 3